maandag 7 november 2011

Ik ben nu 10 weken en vindt het erg leuk bij mijn baasjes


Ik ben best al slim al zeg ik het zelf. Kan al zitten als mijn baasjes het vragen. Ik ga eerst netjes zitten voordat ik ga eten. Als ik buiten ben vind ik de herfstblaadjes wel leuk om mee te spelen. Als ik naar huis wil neem ik mijn riem in mijn bek en stap ik zelfverzekerd naar huis toe.
Gisteren schrok ik van een klein hondje en toen rende ik voor de zekerheid maar snel naar huis. Soms mag ik los lopen en dat is af en toe best wel spannend. Maar dan loop ik toch stoer naast mijn baasje. Ik ga ook wel eens mee naar het werk van mijn baasjes en dan mag ik ook in de auto. Dat vind ik best leuk. Leuk he om een hond te zijn en allemaal nieuwe dingen te ontdekken. Kom je weer snel naar mijn blog om meer over me te lezen en mijn avonturen te delen. Woef en een kus van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten