zaterdag 29 oktober 2011

Drukke zaterdag!

Vandaag had ik een drukke dag. Vanmorgen vroeg was niet ik maar Loekie als eerste wakker!!
Om half 6 liepen we al gezellig saampjes buiten maar daarna ben ik nog even een poosje gaan slapen.
Ik had vandaag een druk programma dus uitgerust de dag beginnen!
Om 9.00 uur was ik fit en vrolijk en ben met de auto mee geweest naar het werk van mijn baasje en vrouwtje.In de kookstudio hebben ze een mooie ruimte voor mij in de hal vrijgemaakt waar ik heerlijk kan slapen en spelen maar ook kan genieten van de heerlijke geurtjes die uit de keuken komen!
Samen met Loekie hebben we een reuze ochtend gehad en vanmiddag thuis zijn we in bad geweest.
Ik eerst en dat was spannend maar lekker! Loekie ging als tweede en die werd daarna droog geföhnd en dat vond ik wel interessant maar......op afstand.
Toen we allemaal helemaal schoon en fris waren kwamen Lina en Sarah nog even op bezoek en ik was door het dolle heen! Maar nu ben ik moe en ga een tukje doen, plof op de grond ........... en slaap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten