vrijdag 2 september 2011

Beschuit met muisjes voor Floortje

Hallo, mijn naam is Floortje een Golden retriever teefje en ik ben nu 1 week oud.
Na veel overleg en zoeken hebben mijn nieuwe baasjes mij gevonden om mij in hun gezinnetje op te nemen.

In woon nu nog in "Best" (Brabant). Mijn baasjes zijn vandaag geweest en hebben kennis met mij gemaakt. Ik weet er nog niet veel van, want mijn oogjes zitten nog dicht. Ik heb ze wel horen praten en ze vonden ons erg lief en snoezig om te zien.
We zijn op 25 augustus 2011 geboren.
Mijn moeder heet Jasmine en is erg trots op ons. Ik heb nog 3 zusjes en 5 broertjes.
Over 7 weken zijn we groot genoeg om het nest te mogen verlaten.

Je kunt dit blog voor al mijn avonturen en het groter zien worden volgen.

Veel Liefs en een pootje,
XXX Floortje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten